1 vecka kvar...

Nästa fredag flyger jag hem. Det känns konstigt. Både jättekul men jättetråkigt. Jag kommer sakna alla vänner här så himla mycket om jag inte kommer tillbaka. Planen är ju att jag ska komma in som reserv i Malmö, eftersom jag inte kom in efter första urvalet. Men om jag inte kommer in så vet jag inte. Kanske jag läser enstaka kurser som jag kan tillgodoräkna eller så. Men finns även en liten chans att jag kommer tillbaks hit och stannar till jul, för då vet jag att jag kommer komma in. Men det kommer va många som blir besvikna om jag åker tillbaka....mycket tankar i huvet just nu.

Iallafall så njuter jag av sista tiden här, har ju lite "semester" nu om man bortser från sommarkursen i matte jag går. Det blir mkt o träffa vänner, äta lunch och dricka drinkar. I måndags var jag på middag med lite kompisar till oliver, rätt segt för dem pratar alltid bara om jobb. "Åh den linsen är grym, såg ditt foto i new york times, nice man, höhö" Efter det blev det martini på Mesh och senare mötte jag upp lite andra kompisar o dansade halva natten på Coco Banana, hihi.
Tisdagen var seg och onsdagen regnade halva dan och fanns inte mkt o hitta på förrens kvällen. Då mötte jag upp Nicole för några Pimms Mojito och tacos. Kvällen fortsatte med drinkar tillsammans med några fransoser i houhai.

jag med min pimms mojito

Nicole och fransosen louis

Igår träffade jag några av brudarna och fixade naglarna, kommer sakna det så mkt! 30 spänn och du manikyr och opi-lack. Sen blev det panini i regnet och snack innan vi drog oss hemåt.

middag i regnet

Ikväll blir det troligtvis japansk med mina svenska killkompisar....Imorrn är jag och 5 andra tjejer inbjudna på fashionshow med fri bar och fest. Det blir grymt!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0