bad day

Idag har jag en dålig dag. En sån dag när jag är trött på kina och kineser.
1.Facebook är spärrat
2.Köpte en hudkräm och dem glömde lägga ner den i påsen så måste gå tillbaka till affären
3.Ringde airchina för att se till att Jossan inte får selleri i sin flygplansmat. "What is allergic? Please spell it"(hon kollar i sitt översättningsprogram)" Ahh, what you can't eat?" "celery!" säger jag. "What is celery, please spell"(hon kollar i sitt program igen) "In chinese we call chinghongblala" "Ok, I don't care what you call it in chinese, just make sure its not in my food!"
4. Det regnar
5. Blev nästan spottad på på gatan(kineser spottar överallt o hela tiden)

Jag längtar till:
1. Lördag!!! Josse o figge kommer då
2. Det här:


Kanske ska ta o baka en banankaka, allt brukar kännas bättre då.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0