tomt

Nu har josse o figge åkt=( Det blev tomt i huset och jag önskar dem kunde stanna längre..Men det har varit en underbar vecka med massa god mat, turistande och lite shopping. Jag hämtade dem på flygplatsen och jag o josse hade lite gråt-kalas innan vi for hemåt. Sen blev det lunch på mitt favvo-cafe. De körde china-style direkt och beställde dumplings och nudlar. mums! Efter det blev det lamatemplet och sen middag på kvällen tillsammans med lite polare till mig.
En dag for josse o figge till muren och svettades medan jag låg hemma i sängen o svettades, kände mig febrig o förskyld. Himmelska fridens torg blev det en annan dag och äta lunch på ett litet skabbigt kinesställe med supergod mat för en mkt billig peng. En runda i hutongerna där vi blev vittnen til en liten kille som satt o sket på en tidning brevid ett fruktstånd. only in china!
Obligagatorisk shopping på silkstreet och kaffe på starbucks. Indisk buffe, mys i houhai med pizza och drink på en takterass. Shopping på zara och sen säga hejdå=( Så roligt att dem kom hit och jag längtar till o komma hem o ses igen om 2 veckor!!

Lite drinkar på the saddle

efter pizza i en hutong blev det takterass och en drink

vi hade lite otur med vädret, men glada miner ändå=)

I helgen var jag på avskedsmiddag och sen har jag träffat några kompisar som varit iväg på semester men nu kommit tillbaka. Blev dans hela natten och klev ut nattklubben vid halv 7 i morse. Bara o ta fram solbrillorna och traska hem. life is good

det bjöds på pasta bolognese

lördageftermiddag i solen

michael jackson i högtalarna

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0