underbar helg

Min sista helg var underbar! På lördagen så var jag, Judy, Anita, Nicole, Chloe och Cathrine på fashionshow. Gratis champagne, vin och snittar som vi var snabba med och ta när brickorna kom förbi. Showen var riktigt bra med massa bra musik och dans. Mycket skratt, lite kinesmat med take-away vin från festen och sen vidare på klubböppning. Det var en riktigt kinesisk klubb som innebär ashög musik, helt packat med folk som har mkt pengar och neonljus. Min polare hade bjudit in oss så vi fick hänga på vid deras bord där vodkan flödade och fruktfat serverades. Nån beställde en 3000 krs flaska cognac som om det vore en världslig sak och servitrisen lät än inte hälla upp själv utan man blev uppassad konstant. En kopia av Michael Jackson hade show och det var grymt likt! Riktigt skoj. Jag råkade dock missa ett trappsteg i en trappa och fick ännu ett ärr på mitt knä, men inget farligt såklart=) Sen vidare till the beach, en klubb med sandstrand på en takterass, för massa snack. Rikigt grym kväll men så sorgligt att jag snart sticker härifrån. Kommer sakna brudarna så mycket!









Idag var jag på casting men dem ville inte ha mig=( Sen har jag o oliver ätit turkisk mat, mums med hummus, och sett film. Imorrn blir det att börja packa och åka till nån marknad med chloe och köpa accesoarer till modellerna som ska va med på hennes modevisning torsdag kväll. Hon är bikini-designer och ska visa nya kollektionen. Kommer bli grymt! 3 dagar kvar i peking, både ledsen och glad..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0