seg måndag

Klockan är halv 4 på eftermiddagen och jag håller på o somna. Är riktigt seg efter helgen men försöker plugga lite matte just nu.
Midsommarfirandet blev riktigt lyckat! Ca 130 pers som kom och åt sjukt god buffe, snappsade, sjöng och dansade. Som en gåva från ovan slog vädret om ca 2 h innan med så vi fick sol o kunde sitta utomhus=)

Borden dukade och kockarna står redo borta vid grillen.

Mitt bord


det absolut bästa på hela buffen, varmkorv med bröd med rostad lök!! bara räksalladen som saknades

efter x-antal snappsar och vinglas blev det lite fart på folk

abba-sång innan det blev dans runt stången

dagen efter blev det beachhäng på "crab island", en fejkstrand med stor pool med vågmaskin

avrundades med lite teppanyaki på kvällen

på söndagkvällen var jag på peking opera i ett litet hutonghus. Det är en gammal man som bjuder in till sitt hem och lagar mat och sen är det föreställning ca 20 min av en opera-artist. Det var så det gick till från början med peing opera och det var riktigt mysigt. Efter showen kunde man få bli sminkad o prova kläserna. Här är min kompis Lina och jag(som ser helt galen o svettig ut)



Som ni ser var det en riktig händelsefull helg, roligaste på länge faktiskt. Nu är det skolan (9 dar kvar!), matte, matlåda,och jobba som gäller...
Imorrn ska jag även på casting, dem söker lite brudar som ska stå på en möbelmässa o se glada ut..återkommer om hur det gick.
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: lillan

snygg klänning! den kan jag låna sen :)

2009-06-23 @ 07:04:10
Postat av: lillan

fin klänning! den kan jag låna sen :)

2009-06-23 @ 07:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0