hej hopp

Sitter här med Dumbo, han är sjukt sällskapssjuk(lite som jag) o springer runt vid ens fötter hela tiden. såå söt! Men idag har han varit lite jobbig och hoppat i papperskorgen typ 3 ggr plus kissat i den, men han vet ju inte bättre. Han äter även chokladkalender när han tror att jag inte ser.
i tisdags åkte livsnjutarna vidare hem till sverige och jag fick en liten peking-svacka o ville följa med hem till linkan. Sen har det vart skola och nu har jag 3 dar ledigt för det är national holiday, yes! Igår var jag på fashionshow på en fancy restaurangen o efter det drink på ett thai-ställe som hade gay-night o halva priset. Mötte upp lite folk på The saddles takterass och sen blev det smugglers innan vi rullade hemåt vid 2. Idag har jag sovit länge och njutit av knäckebröd med ägg o kaviar, kanske veckans bästa måltid..!
Nu är jag sugen på en kall öl i solen/dimman o sen blir det avskedskalas för en av olivers polare som flyttar till manila. Imorrn ska jag prova kläder till en reklaminspelning som ska filmas denna vecka, blir spännande o se vad som hittat på för outfit, man vet aldrig med kineser.
Långhelg here i come!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0