sommar

Nu är det riktig sommamr med 30 grader o solsken,underbart! Efter skolan denna veckan har jag legat på taket 1 h eller så..ganska najs. Förra helgen började så himla bra med jätteskoj fest som slutade runt 7 på morgonen. När vi kom hem så upptäckte vi att Dumbo var död, såå hemskt. Så resten av helgen var jag ledsen o seg men hade ändå en middag här hemma med lite folk. Nu är det tomt i lägenheten, ingen liten dumbo som skuttar omkring=´( ..han var så snäll o söt o jättebra sällskap. Han hade ialf en bra första o sista månad i sitt liv hemma hos oss. Troligtvis var han sjuk redan n är vi köpte honom utan att det märks. Vår städerska sa att hon känner en familj som alltid köper kaniner o den som levt längst levde 3 mån. Jag hade hört om liknande historier innan jag köpte dumbo men tänkte att jag skulle allt ta bra hand om honom..men det gick visst inte=(
Igår var jag på "cinco de drinko" som oxå var cinco de mayo eller nåt. Käkade lite pizza innan med jarkko o det var en riktig najs tisdag. Sjuukt mkt folk, kändes nästan som under os.

Nu ni! strax är det debut för mig o springa utomhus i peking. Det är egentligen inte rekommenderat med fysiskt aktivitet utomhus här pga dåliga luften men eftersom jag är för snål för o köpa gymkort så får det bli springa. Yeah baby!
Pusss o hej då lille dumbo
 

Kommentarer
Postat av: lillan

har du blivit stekare alltså? här är rätt kallt, men jag ska nog till bosses med emma idag :)

2009-05-07 @ 10:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0