söndagsångest

Veckan har gått fort igen, det blev ju bara 4 dar av skola eftersom vi var i HK tills måndagkväll, skönt! Har tappat motivationen lite med kinsesiskan men ska hitta det nu igen för det är ju bara 1 mån o lite till kvar!!
Jag har just vart på pedikyr o manikyr, 110 spänn inkusive ryggmassage. det är sånt man kommer missa när man kommer hem. Det var min belöning för att jag inte har kunnat sova ut i helgen. I lördas var jag på 3 intervjuer som tog ungefär hela dan o idag var jag med min nya student, en liten pojk på 7 år, på beijing zoo. Det var rätt skoj eftersom jag inte vart där innan o fick ju betalt för det med=) Gick upp vid 7 i morse så igår tog vi det lungt o åt thai o kikade på film. Fredags var nåt helt annat, då dracks det drinkar och käkades mexikanskt o sen dansade vi på kokomo o bar blu till 5 på morgonen.
Idag har även hunnit med o jobba på min bränna. Satsar på att inte va likblek till poolöppningen som är 1a juli, go elin!
Nästa helg blir det födelsedagsfest. Jag har bokat takterassen på en hutong-bar lördagkväll o hoppas det kommer massa folk. yay! kan inte komma på sist jag hade födelsedagskalas så det ska bli skoj!


middag hemma hos oss

nu ska jag käka grönsaker i ugn med fetaost och lite thairester, yummi!
pusss

Kommentarer
Postat av: Charlie

håll utkik i brevlådan för en b-day överraskning från mig! puss puss

2009-05-17 @ 12:41:47
Postat av: linn

åh, elin! jag önskar jag kunde komma på din födelsedagsfest! det hade varit så himla kul!! imorn är det fotbollsturnering på campus o på onsdag vinbrännboll, blir nog me rätt kul =)

2009-05-18 @ 19:19:53
URL: http://linnols.blogspot.com
Postat av: Paula Mattos

Baby!!!



Ur birthday is coming! Wish i could go to ur party :/

Anyway, hope u have a lot of fun!!!



alaskar dig!

2009-05-21 @ 18:52:33
Postat av: Farmor och farfar

Elin!



Stort grattis på din 22-årsdag! Vi firar dig på Öland med att äta födelsedagsmiddag ute bland gullvivorna.



Kramar

2009-05-23 @ 19:02:30
Postat av: Mamma o Pappa

Lilla Elin! Ett stort grattis på din 22-årsdag och ha en underbar fest. Vi ses snart. Då får vi äta födelsedagstårta och fira. Vi saknar dig. Massor av kramar o pussar

2009-05-23 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0